מיתוג אופטימלי לעסקי מזון

מיתוג אופטימלי לעסקי מזון

דף הבית » מיתוג אופטימלי לעסקי מזון

בשביל לבלוט בשוק התחרותי של ענף המזון, ולהיות תמיד בתודעת הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך – צריך לדעת באילו כלים להשתמש, ולהיות מוכנים ליישם את כולם בו זמנית. 

זכרו, בתוך ים האפשרויות העומדות בפניכם כשאתם חושבים איך למתג את העסק שלכם, מילות המפתח הן בולטות וחשיפה!

כל הדרכים הנכונות להשיג חשיפה לעסק שלכם, ולהבטיח שיתבלט מעל המתחרים – במאמר הבא.

לקבלת הטבה והצעת מחיר משתלמת בחינם מלאו את הטופס או חייגו:
1-700-709-006

-
חשיפה חדשנית ויצירתית במרחב
-

בראש ובראשונה, זכרו שכאשר מדובר במרחב הפתוח בחוץ או בשטחו של קניון, הלקוח הפוטנציאלי חשוף לשפע של מוצרים והצעות מפתות. 

זו הסיבה שחשוב מאוד לבחור בדרכי המיתוג הנכונות שיתפסו את תשומת לבו של הלקוח, ויגרמו לו לגשת ולרכוש דווקא את המוצרים שלכם. 

כיום, דוכנים ומתקנים לתצוגת מזון עושים שימוש בחומרים מתקדמים ובטכנולוגיות חדישות, שמאפשרות ליצור עיצובים שונים ומגוונים.

לכן, גם אתם צריכים לחשוב מחוץ לקופסה, ולאמץ אסטרטגיות שיווק מנצחות להשגת בולטות אטרקטיבית במרחב.

דוכני מזון, מתקני תצוגה ושילוט מנצח ובולט

סטנדים ממותגים ושילוט ייחודי ומעוצב, תמיד יהיו הראשונים לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח, עוד לפני שהוא יכנס לבית העסק וירכוש. 

זה השלב בו חשוב להיות יצירתיים, ולמקד את השפה העיצובית והמסרים שיופיעו על גבי הדוכן או השילוט בעסק, כך שיקלעו בדיוק מרבי לצרכי הלקוח.

מתקני תצוגה למזון, למשל, יכולים להשיג את מטרתם באופן אופטימלי כסטנדים ממותגים, רצפתיים או שולחניים, שמאפשרים ללקוח לראות את המוצרים המוצגים על גביהם באופן בולט גם ממרחק. 

הכתובת על הקיר… וגם על הרצפה

גם על גבי הקירות עצמם ניתן לפרסם, וכיום כשמדברים על מיתוג קירות חשוב לדעת שמגוון הפתרונות הוא רחב החל מבסיס טפט, מדבקה או PVC, זאת כדי להפוך את הקיר לשטח פרסום נוסף, המגביר את הבולטות של העסק. 

זאת ועוד: אפילו את הרצפה אפשר וכדאי למתג!

שטיחי לינוליאום או מדבקות למינציה ממותגים, תקניים ובטיחותיים, עוזרים ליצור אווירה ייחודית, ואף משמשים כגימיק מקורי, שמושך באופן מידי את תשומת לבו של הלקוח.

ברגע שמשלבים בין הגימיק לבין מסרים שיווקיים ממוקדים – ניתן להניע את הלקוח לרצות לרכוש.

הדבר הבא בעולם מיתוג עסקי המזון – פודטראקס 

פודטראק היא כבר לא מילה גסה בכלל – ואכן עסקי מזון רבים שרצו להגדיל את המודעות לקיומם ואת מחזורי המכירות, הפכו את הדוכן שלהם לנייד, ויצרו לעצמם משאית אוכל ממותגת. 

משאית כזו מאפשרת לכם לנייד את המסר המיתוגי ולשפר את הנוכחות של העסק, כדי שתוכלו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

עם פודטראק תוכלו להגיע לפסטיבלים, ירידים ואירועים שונים בקלות, להשיג בולטות, מיתוג ומיצוב לעסק שלכם, וכמובן להגדיל את המכירות בכל המקומות החמים בהם נכון להראות נוכחות.

בפודטראק ניתן להתקין את כל סוגי המטבחים, כך שהוא עשוי בהחלט לשמש כ'אוטו פיצה', בית קפה נייד, סושיה, גלידריה, מסעדת בשרים או לממכר כל מזון אחר – בהתאמה אישית לצרכים שלכם.  

כוסות ממותגות עם טעם של עוד

לקוחות שמסתובבים עם כוס ממותגת של העסק שלכם הם כמו שגרירים שממליצים לכל העוברים והשבים על העסק שלכם. 

נסו להיזכר: כמה פעמים ראיתם מישהו חולף על פניכם עם כוס קפה ממותגת וישר הרגשתם את טעם המשקה האהוב עליכם, מה שברמה הלא מועדת ישר עורר בכם חשק לכוס משקה?

אין ספק שכוסות שתיה ממותגות מהוות אמצעי חזק להשגת בולטות ופרסום אפקטיבי במרחב, בין אם מדובר בכוסות לשתייה קלה, כוסות אספרסו או כוסות פרימיום, המחולקות ללקוחות בחינם.

מנשאים לכוסות – אם כבר להיות שגריר אז שיהיה נוח

כשהלקוחות שלכם כבר רגילים לקנות את המשקה שלהם בדוכן או בבית הקפה שלכם, והם מסתובבים עם המשקה שלכם בכל רחבי הקניון או עושים את דרכם למשרד עם כוס קפה נוספת לקולגה… תוודאו שיש לכם מנשאים לכוסות, כדי שיהיה להם נח. 

הם מצדם, יזכרו את זה ויעריכו את ההשקעה שלכם.

המנשאים מגיעים בגדלים שונים, כמנשא ייעודי ל- 2, 4 או 6 כוסות שתיה, כשלכל דגם של כוס שתיה ניתן להתאים את המנשא ההולם עבורה. 

גם הכוסות וגם המנשאים מתאימים מאוד לבתי קפה, כמו גם לדוכני שיקים ומשקאות שונים, ולמעשה משרתים כל עסק שמעוניין לוודא שאפילו כוס הקפה שהלקוח שלו לוגם בפגישה – משאירה עליו רושם וחודרת לו לתודעה.

אריזות וקופסאות מזון – לפרסום מעורר תיאבון על הדרך

בין אם האוכל שלכם עושה את דרכו עם השליח עד לבית הלקוח או מתנייד כמנת to go  עם הלקוח עצמו, מבית העסק שלכם למחוז חפצו, למשל לחוף הים – רצוי שזה יקרה באמצעות מארז ממותג.

אריזות וקופסאות מזון ממותגות מאפשרות חשיפה ממושכת של המותג שלכם לאורך כל הדרך, וזאת בפני קהל רב של סועדים פוטנציאליים.

הרי האנשים שאותו לקוח או שליח יפגשו בדרכם לארוחה המיוחלת, כבר סופרים בעצמם את הדקות שחסרות עד להפסקת הצהריים או לארוחת הערב, ואז כשאלו מגיעות הם יבואו לאכול דווקא אצלכם בעסק.

פשוט, לא ככה?   

סוכר, מלח, פלפל ומפיות – מוסיפים טעם למותג

אם כבר ליוויתם את הלקוח בדרכו לסעודה, למה לא להמשיך וללוות אותו גם בזמן הארוחה עצמה? תחשבו איזה קשר אינטימי ומשפחתי הוא יפתח עם המותג שלכם, כשזה מלווה אותו בכל שלב בארוחה, בתבלון ואפילו כשיסיים לסעוד ויעשה שימוש במפית הממותגת שלכם.

אתם רוצים ליצור ללקוח שלכם אווירה ביתית ומחבקת לא משנה איפה הוא נמצא עם האוכל שלכם, ולכן שקיקי סוכר, מלח ופלפל כמו גם מפיות ממותגות יכולים להשלים את התמונה ולהפוך את המיתוג שלכם מטוב למעולה. 

שקיקי סוכר לבן וחום וסוכרזית, מפיות נייר בגדלים שונים ומפיות דמויות בד, אריזות אישיות של קפה נמס וטורקי ושל תה מסוגים שונים כמו גם מלבין לקפה, שקיקי מלח ופלפל – את כולם ניתן ורצוי למתג!

 

לסיכום, בשביל לבלוט כדאי להיות בתודעת הלקוח בכל מקום שרק אפשר, באמצעות עיצוב סולידי, מסרים מדויקים ומיתוג מנצח שעוקב אחריו לכל מקום!